ادارے نو ٹس لیں قومی شاہراہوں پر95فیصد کانٹے کیوں بند ہیں؟‘ گڈزٹرانسپورٹرز

کانٹوں کی مانیٹرنگ ہو تو کوئی وجہ نہیں اوورلوڈنگ کا جن قابو نہ کیا جا سکے ‘ سینئر مرکزی رہنما اویس چوہدری

To go with: Pakistan-India-Kashmir-crime-trade,FOCUS by Parvaiz Bukhari Stranded truck drivers from Pakistan-administered Kashmir walk past their parked trucks at the Trade Facilitation Centre at Salambad in Uri, some 115 kilometres from Srinagar, on January 21, 2014. The 49 truck drivers, grizzled bearded men from the mountains of Kashmir, were on a routine job dropping goods across the de facto border between Pakistan and India when a drugs bust left them stranded. For more than week, the men from the Pakistani side of the divided region, one of the world's most sensitive faultlines, have been stuck in a row that reflects failed attempts to boost regional ties through trade. AFP PHOTO/Rouf BHAT

لاہور( کامرس ڈیسک )پاکستان گڈزٹرانسپورٹ اونرز ایسوسی ایشن کے مرکزی رہنمامحمداویس چوہدری ایڈووکیٹ نے کہا ہے کہ ادارے نو ٹس لیں قومی شاہراہوں پر95فیصد کانٹے کیوں بند ہیں؟،اگر موثر مانیٹرنگ ہو تو کوئی وجہ نہیں کہ اوورلوڈنگ کا جن قابو نہ کیا جا سکے،حکومتی ادارے حرکت میں آئیں اور اوور لو ڈنگ کے خا تمہ کیلئے عد التی حکم نامہ پر عملدرآ مد کرائیں۔ ان خیالا ت کااظہارانہو ں نے آل پاکستان گڈز ٹرانسپورٹ اونرز ایسوسی ایشن لاہور ڈویژن کے جنرل سیکرٹری محمداظہرقادری کی قیاد ت میں ملاقات کرنے والے وفد سے گفتگو کر تے ہو ئے کیا۔انہو ں نے کہاکہ اوور لوڈگاریوں کی وجہ سے اربوں روپے سے بننے والی قومی شاہراہیں تباہ ہو رہی ہیں ،موٹروے پولیس اور این ایچ اے نے برائی کو جڑ سے پکڑنے کی بجائے اسے اپنی کمائی کا ذریعہ نہ بنالیا ہے ۔مطالبہ ہے کہ بند کانٹوں کو فعال کیا جائے اور عدالتی حکم کے مطابق اوور لوڈنگ کو ختم کیا جائے ۔

تبصرے بند ہیں.